29689
Książka
W koszyku
"Przedstawione w prezentowanym tomie teksty są różnorodne w zakresie tematyki, choć wszystkie reprezentują istotne aspekty sytuacji komunikacyjnej. A więc są w nim obecne rozważania teoretyczne i empiryczne dotyczące: kształtowania rzeczywistości medialnej, multiprzekazu telewizyjnego, prezentacji ważnych kwestii dotyczących zakłóceń w językowej interakcji, działań serwisów społecznościowych, a także nadawców komentarzy internetowych, egzemplifikacji i popularyzacji środków obrazowych, graficznych, echoicznych czy przestrzennych, łamania zasad i maksym kooperacji grzeczności, usystematyzowania parametrów odbiorców, które umożliwiłoby jednorodną analizę gatunków, budowania więzi komunikacyjnej, analizy relacji nadawczo-odbiorczych w reklamie, wytworzenie niepowtarzalnego wspólnotowego przeżycia, nierzadko kontynuowanego w rzeczywistości realnej, znoszenia barier kulturowych pomiędzy większością a mniejszością społeczną. Tych kilka wskazanych wyróżników sytuacji komunikacyjnej pokazuje, jak bardzo heterogeniczna jest komunikacja, jak wieloma narzędziami się posługuje i jak subtelne posiada granice." (Grażyna Sawicka) [Wprowadzenie]
źródło okł.: http://w.bibliotece.pl
źródło spisu treści: http://www.marszalek.com.pl
Pliki multimedialne:
Status dostępności:
Wypożyczalnia Praszka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego.
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang. przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej