29699
Książka
W koszyku
Trzeci sektor w polskich realiach Pozyskiwanie środków Poszukiwanie najlepszych ludzi Marketing organizacji PR wewnętrzny i zewnętrzny Rola rzecznika prasowego Konferencje prasowe od A do Z Współpraca z mediami Organizacja zarządzania organizacją Organizacje pozarządowe są i nie są jak firmy. W przeciwieństwie do sektora rynkowego trzeci sektor działa nie dla zysku, lecz pro publico bono, czyli dla dobra wspólnego. Skupieni na realizacji statutowych celów organizacji jej członkowie i zarządzający zapominają czasem o tym, że także w ich działalności pojawiają się analogie do funkcjonowania firm. Stowarzyszenia, fundacje czy związki są w pewnym sensie przedsiębiorstwami: zatrudniają pracowników, pozyskują środki publiczne oraz prywatne, dysponują często ogromnymi zasobami finansowymi, posiadają w swoich szeregach wielu profesjonalistów-praktyków, aktywnie uczestniczą w życiu społeczno-gospodarczym, wspierają te dziedziny, które wymagają bardzo wąskiej specjalizacji. I tak jak firmy spotykają się z konkurencjąa innych organizacji pozarządowych. [z okł.]
źródło okł.: http://ksiegarnia.pwn.pl
Status dostępności:
Wypożyczalnia Praszka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej